O mnie

Dlaczego robię to, co robię?

Marketing to moja pasja.
Kiedy szukałam swojej życiowej ścieżki, nie miałam pojęcia, że będę zajmować się właśnie nim. Co prawda, zawsze ciągnęło mnie w stronę biznesu, dlatego na swoje studia wybrałam Zarządzanie. Studia jak to studia, niewielu rzeczy mnie nauczyły, ale utwierdziły w przekonaniu, że biznes to jest TO.

Szukając pierwszych prac, chwytałam się różnych zajęć, aż w końcu trafiłam na stanowiska marketingowe. Tam rozwijałam swoje skrzydła, ale to mi nie wystarczyło. Postanowiłam robić to także na własną rękę i była to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu!

Skąd pomysł na optymalizację marketingu?

Naturalne było dla mnie, że pewne rzeczy, które są nieefektywne, trzeba optymalizować. Wpadałam na proste pomysły dostarczające rezultatów. Wtedy myślałam, że wszyscy tak mają i że nie jest to nic wyjątkowego. Do czasu, kiedy zachwyciłam się Gallupem i odkryłam swoje mocne strony.

  1. Maksymalista
  2. Aktywator
  3. Odpowiedzialność
  4. Elastyczność
  5. Dowodzenie
  6. Odkrywczość
  7. Współzależność
  8. Czar
  9. Organizator
  10. Wizjoner

(robiłam test dwa razy i za drugim razem w top 5 miałam: Maksymalistę, Aktywatora, Indywidualizację, Odkrywczość i Bliskość).

Jeśli nie znasz tego badania osobowości, to moje wiodące talenty wykazują na to, że po prostu lubię optymalizować 🙂 Lubię szukać różnych rozwiązań i dostarczać wyników. Dodatkowo mam dominację talentów z domeny wywierania wpływu, dlatego dodatkowo dobrze czuję się tłumacząc, ucząc, pokazując. Stąd pomysł na Optymalizatorkę! To połączenie mojej zawodowej drogi (marketingu) i moich talentów. Dzięki temu rozwijam się tak jak nigdy i dostarczam Wam wartości 🙂